Translate

31. 12. 2013.

BAJKA -PARAMICHI - Kaveri Luma phirdas - Lost Gypsy




Kaveri Luma phirdas - Lost Gypsy

Napisao Roštaš - George Wolf    
     
Pe jekh tomnaki ratty rom jekh zhalas Kher Perdon pe murmunci. Sar zhalim, Daba dikhel Varis, sri tunyariko orao. Ande kirchima orao kosa Akan lokhes zhalim kher. Ushtyavel jekh barovi, murmunto orla Köthe, puna kosa Pelas po murmunto. Mates Phenom Vorba ovo:
- Mishto avlas Kadala manushesa XAV li ratyine!
Lokhes Kher Gelas. Atomi Sar, Varikon Mardas vudar str. Andre avilas jekh gazho, Ande Kalyan gadende.
- Lasha više ratty, akhardan čovjek tu, tu kamesas Manca XAS vas? Akane Kathe som!
- Mishtoj, mishtoj Besh xa puna kose!
O gazho punih beshlas, kosa atomi Romima. Slate kodificirana hrpu Lash mol. Kana chajile, p strejino Phenom romeske:
- Mandar Chi Daras?
- Chi griza!
- Atunchi av Kai Manca mi beshav vi tu mene DAV xamasko, pimasko. Ali mi Ande murmunci beshav. Kade vi Manca Aves?
- Ja griza chi, chi bunuj mene, zhav profesor Kaj tu beshes. O drom Sikav mange, kosa zha tu Anglá Mande!
Zhan Avri Ande murmunci. Köthe tordyiline, Kai bengesko murmunto orao, orao Kodo s Beng mulo gazho. Po murmunto Avri puterdyilas jekh Bari XIV kerdyilas, gradichonca. O rom chi chi darajlass Akane, ali ferindo orao kut las Peski SHURE kosa zurales xutyildas la. O sama Beng las Kodiak kose phendas Lesk
- Shuri trubuj Chi, Chi ja som työ dushmano, av puna Manca, nema dlake obrok!
- Mishtoj, mishtoj! - Phendas p ROM s Inke jekh orao Mato la Cerra molyatar.
Kana puna resline telaj to phuv, jekh shukar mal dikhlas p ROM p Kham pekelas shukares kose, kose dicholas jekh shukar BARO Kher.
- Kado Kher muroj! Vrste Lestar tu!
- Vrsta i danas, ali danas trubuj chi, ma si pe Opre phuv jekh Cini kolyiba vi kodificirana lashij šuga!
- Si tu Shaj kasavo shukar Kher!
- Bojnik P. Del dela! - Phendas lokhes rom str.
- Pa phendan više? - Pushlas mulo e o rome zvijezda.
- Chi phendom khanchi, kurac xasav!
- Mishtoj, mishtoj! Akane vi ABA kathej Muro Kher. Av. Andre, kosa xa vi Manca Kathe. Daras?
- Chi griza, kut zha tu, o drom dikh kosa!
O prolazu, ke Beng orao, Sako Falo zhanglas vaš zahtjev. Vrazhisardas pe mesalyate ali xamasko, pimasko. Eagle Köthe Peko mas, mas kirado, Gentile, parno Manro, thulomas. O o mulo Xalet ruševina kose, gomila. Kana p rom chajilas, Kade phendas bengeske dolje, dolje muleske:
- Najis työ lashipe ali ja ABA kamav li zhav kher!
- Ashura pe čovjek više!
- Mishtoj, mishtoj!
- Ja pih DAV jekh TRASTA, Ande si Manro kasno. Kana Varikon Dela tu xamasko Varis, pimasko VI TU des trubuj vam Anđa työ Manro. Vi phendom Bister NA toliko mene, Vorba bistres Spree, mjerenje!
- Mishtoj, mishtoj! - Phendas lokhes rom o, s Cerra Mato orao.
O mulo ingerdas dolje ROMES orla dolje gradichuri Kai Kai, P. murmunto.
- Köthe zhalim Opre työ Drom, više, Kher zha, zha palpale pe phuv!
O pe rom Opre zhalas gradichuri, svijetla kosa Ande murmunci orao. O murmunto Andre phandadyilas. O rom dikhlas Kruji, chudij pes o ke bipinzhardo od orlova. Sarte barilinosas ovu murmunci, kosu o BDV-om. Ali Kher orao Köthe, ali kana Voj punih zhalas, Inke NAS. Dakle pecipijas?
Zhikaj Kai o p rom Köthe orao prolazu, Shel Bershad nachilas pe phuv. O rom chi zhanglas kodificirana. Mizmeri orao. Zhalas po Drom, Kai kirchima ovaj orao. Misto kasno jekh Kaveri kirchima orao Köthe, jekh IMA. Chi Chi pinzhardas Köthe jekh manushes. Pushlas manushendar:
- Mure Manusha! Beshlas Kathe jekh rom con pulnijari orao, orao Lesko ANAV brodova.
- Ja pinzharav les chi, Kathe trajol pulnijari chi, chi chi Joka Kaveri. Ali Akane Avel jekh phuro gazho, con ijavardesh bershengoj, Voj sakofalo Zhan.
Kai Avilas to kirchima jekh phuro gazho, con bakrari orao, orao vi Lesko ANAV Bakrari. Boje o das phuro, sušilo pushenas Lestar:
- Pinzhares phuro kasave ROMES con pulnijari orao, orao Joka ANAV Lesko kose?
- Kana mi Cino Shavo somas, tata Muro phendas mange, Hoj trajilas pe gavesko AGOR jekh rom con pulnijari orao, orao kosa Lesko ANAV Joka, ali Kodo rom jekhar xasajlas. Chi Chi khonyik zhanglas pa khanchi gledanja.
- Phuro, Kodo propast ja som, ne som Joka, Avila me palpale ...
- Sada više fen, naj chaches tako da fene Ameng, Kodo je rom Shel ABA Bershad Kai xasajlas!
- Shel nachilas Bershad, Kai palpale Avila mi?
Sakon chudinas olovku, kosa dolje ROMES linije jezgre, Phenom Peski Paramicha ste. Sušilo o rom phendas tako pecipijas Lesa. Le gazhe Dine les pimasko, xamasko, to Paramicha majmishto li zhalim. O bisterdas rom rade, pa phendas o prolazu, chi le das manushenge Manro. Jekhar tako dikhline gazhe dolje. Ovaj romeske Shortform lokhes barilas, barilas, sušilo o ROM phurilas, avlas Penda bershengoj, shovvardesh bershengoj ... Shel bershengoj, sušilo za o. rom prolaz. Chi inkerdas tako phendas Andre les o Beng.

Ovaj TRASTA, ANDE o Salt Lake orla Manro, barovi das Glas, chi kose to TRASTA ABA orao Köthe. O Beng palpale ingerdas Manro str.


Nema komentara:

Objavi komentar