Translate

28. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE -Kada te nema… -Berislav Balaž


Berislav Balaž


Kada te nema…

Dodirom otapaš santé leda u mojim očima,
Koje su umorne zaspale čekajuci  tebe.
Oči, koje su pune suza, želja
I beskrajne tuge u noćima kao ćto je ova,
Kada se plašim da te nemam,
I samoga sebe.

Pogledom mi se čini,kada te nema,
Da se nebo otvorilo,
Da su sve nebeske kiše pale
I bisernim kapima natopile jastuk na kome bdim.

Da su sve moje želje i misli, koje su tu,
Lagano ne staju i pretvaraju,
u maglu i dim.

Kada te nema,
Osećam pritisak tuge u mojoj duši,
Koja za tobom plače,
I svaka suza u sebi po jedno slovo
Tvoga imena krije.
Od kada te volim, srecan sam,
Ali kada nisi samnom,
Tuga u mojoj duši, nikada veća neg sada bila nije.

Kada te nema,
Osećam prah snova koje sam sanjao
i pritisak naizgled,
Neizbrisivih lanaca sreće,
Kojima smo bili uzajamno vezani.

Bez tebe nisam niko,
I nemam nikakva prava da o svemu tome sudim.

Ostajem nem u svojoj samoći,
I osećam da te zauvek gubim…


Berislav Balaz

Nema komentara:

Objavi komentar