Translate

01. 10. 2014.

Izbori za N.S.R.N.M. - Put kojim ste nas vodili je put „sunovrata“,put uništenju,put za „NEDOĐIJU“

Nebojša Vladisavljević

"Na dobrom putu"

Put kojim ste nas vodili je put „sunovrata“,put uništenju,put za „NEDOĐIJU“

Nerazmenjujte vaša iskustva o neradu

Kao što sam i najavio nastavljamo dalje,da sumiramo rezultate ne/rada mojih dragih „ROMA PROFESIONALACA“ i maestra „PIKASA“.
Nakon toga ću  pokušat napisati i saznati još “ponešto“ i iz drugih  “izvora“.
Želim  sa Vam podeliti  informacije koje će takođe biti utemeljene u zvaničnim dokumentima, izveštajima itd...
Da se ne udaljavam od dela koji se odnosio uglavnom na teritoriju AP Vojvodine.
Dragi moj maestro „PIKASO“ nemojte se ponadati da sam iscrpijo sve informacije,nažalost moju/našu  nisam.
Jedan od vaših najvećih rezultata ne/rada (kako Vi kažete) je na polju obrazovanja,između ostaloga kažete da su tu postignuti najbolji rezultati.
Pa dali je baš tako?Ja se neželim baviti nagađanjem ili da prenosim dezinformacije!isključivo i samo apsolutno sve potkrepljujem zvaničnim dokumentima i izveštajima.
DZI KANAK - DOKLE - GENUG – ENOUGH
DOSTA - STOP –
POVUCITE SE SA LISTA, ILI POVUCUTE KOMPLETNE LISTE, ILI NEMOJTE SE KANDIDOVATI!
Da nebude „zabune“ dragi moji „ROMI PROFESIONALCI“ i maestro „PIKASO“ to je bila Vaša obaveza!šta je razlog što me/nas niste istinito informisali predstavili stanje istinito (bez obzira kakvo je)!za „zaobilaženje istine ste odgovorni“!šta je to što Vas je sprečavalo?ako vas sprečavao, ko je to/taj?Kako ste mislili neznam/mo,ali zasigurno su dobro poznati rezultati vašeg ne/rada onima koji su Vas pomno pratili,i ukazali Vam poverenje,to ukazano poverenje ste „prokockali“ jer su Vam bili preči interesi „vaših nalogodavaca“ a koji nisu bili u interesu onih koji su najsiromašnij od najsiromašnijih u R.Srbiji.
POČETAK CITATA
Nacionalni savet romske nacionalne manjine
.Nacionalni savet romske nacionalne manjine bavi se svim pitanjima od značaja za Rome kao nacionalnu manjinu.
.Tu spadaju pitanja obrazovanja (naročito inkluzije, to jest, uključivanja Roma u sve nivoe obrazovanja), službene upotrebe jezika, informisanja, kulture, stanovanja, zdravstva, rada i zapošljavanja.
.Savet sprovodi razne programe pomoći romskoj zajednici. Možeš mu se obratiti ako je ugroženo neko od tvojih manjinskih prava, ili tvoja porodica odnosno lokalna grupa imaju neki životni problem.
.Ova organizacija smatra se legitimnim predstavnikom romske zajednice i osnovana je na osnovu Zakona o ljudskim i manjinskim pravima.
Organizacija
.Pojedinim pitanjima Savet se bavi po odborima, dok „u lokalu“ deluje posredstvom svojih regionalnih kancelarija.
.One su ustanovljene za Beograd, Bor, Bujanovac, Valjevo, Žitište, .Kruševac, Leskovac, Mladenovac, Niš, Pirot, Požarevac, Prokuplje, Trstenik i Šabac.
.Nažalost, kontakt podatke regionalnih kancelarija nije moguće saznati na sajtu Saveta, pa ćeš o tome morati da se raspitaš telefonom.
KRAJ CITATA
DZI KANAK - DOKLE - GENUG – ENOUGH

DOSTA - STOP –
POVUCITE SE SA LISTA, ILI POVUCUTE KOMPLETNE LISTE, ILI NEMOJTE SE KANDIDOVATI!
Dragi moji „ROMI PROFESIONALCI“ i maestro“PIKASO“ verujte mi/nam da je zaista izuzetno teško pobrojati i pisati o vašem ne/radu,talođe nije prijatno pisati o svojim sunarodnicima u ovakvom konteksu,ali ja sam samo pročitao/li:određana dokumenta i izveštaje i prenosim/mo ono što piše u njima.
Pa zar je to bilo tako teško,svakako da nije!pitanje je dali je Vama bilo teško raditi u interesu onih koji su Vam ukazali poverenj,a ne u interesu nečega drugih!Apsolutno ste imali već „postojeće mehanizme“ kao bi ste mogli zaista promenuti,poboljšati,integrisati u društvo.
Zašto niste uradili,a zašto ste dobili poverenje,ja/mi neznamo,ali zasigurno znamo da ste nas:vratili unazad,pogoršali stanje i dezintegrisali.Ma šta ja to napisah ups...da,da,da dragi moji „ROMI PROFESIONALCI“ i maestro „PIKASO“.
DZI KANAK - DOKLE - GENUG – ENOUGH
DOSTA - STOP –
POVUCITE SE SA LISTA, ILI POVUCUTE KOMPLETNE LISTE, ILI NEMOJTE SE KANDIDOVATI!

nastavi će se!
autor teksta
Nebojša Vladisavljević








Nema komentara:

Objavi komentar