Translate

05. 09. 2019.

Bolje je i koliba od slame u kojoj se od srca smeju...


Bolje je i koliba od slame u kojoj se od srca smeju...

Vi robovi laži !

Mnogo je ljudi/ne prošlo kroz moj život, od kako sam romski aktivista !

Možda je Bog želi da upoznam mnogo pogrešnih ljudi pre nego što upoznam prave i na tome sam mu, kada se to bude desilo, zahvaln.

Ako sloboda išta znači onda znači pravo da se ljudima kaže ono što ne žele čuti.


Ja ima kažem „previše je Vaših manipulacija, neistina, nebrige, trgovine, bajki, prevara“...

Čovek koji nikada nije išao u školu može ukrasti iz teretnog vagona, a čovek koji poseduje univerzitetsku diplomu može ukrasti čitavu prugu !

Kažete da smo nepismeni itd.. mi možemo ukrasti iz teretnog voza, a Vi ?

Nezaboravite Vi sa univerzitetskim diplomama da ono što vodi i vuče svet, nisu lokomotive, nego ideje.

Vaše ideje neznam kakve su, ali sam od nekih „univerzitetlija“ itekako oseti „njihove ideje“.

Ja Vama kažem „skromna sreća takodje je sreća. Bolje je i koliba od slame u kojoj se od srca smeju, nego palata od mermera u kojoj svi plaču, kukaju i beže po belome svetu“.

Znam zasigurno da vreme ide u jednom pravcu, a sećanje u drugom.


Poštovane „univerzitetlije“ Vaše vreme je „sećanje, skrivanje ko zna gde, prošlost“...

Poslušajte šta govore o drugima i znaćete šta govore i o Vama.

Nema veće mudrosti nego ćutanjem reći sve.

Mi ćutimo, „čuvamo Vas od zaborava“ !
Gospodar si reči koju nisi izgovorio, a Vi robovi one koje ste izgovarali (laži).

Dugačko putovanje uvek započinje jednim kratkim, vaša putovanja su beskonačna, beskrajna...

Samo putujte, putujte ( putuj Igumane )...


Moć je data samo onima koji se usude da se sagnu i podignu je. Samo jedna stvar je bitna, samo jedna, biti u stanju da se usudiš !
Čovek može da umre, nacije da se uzdižu i padaju, ali ideja i dalje živi.Naša ideja je da mladost, čestitost, rodoljubljivost da vodi romsku zajednicu.

Da je romska zajednica bila razumna, naša istorija ne bi bila dugačka hronika gluposti, zloupotreba i svega drugoga nečasnog što ste činili...

Romska kletva: neka sav taj stid, sram, neistina, bol ustane u vašoj duši neka Vas razdire sve dotle dok se javno ne izvinete romskoj zajednici !

Nebojša Vladisavljević


Nema komentara:

Objavi komentar