Translate

10. 11. 2014.

POZIV ZA JAVNO SUČELJAVANJE

Nebojša Vladisavljević

Postovani gospodine Vladisavljević, 
Poslali ste mi ostrašćeno pismo, sa kvalifikacijama na granicama pristojnosti, no ne želim o tome.
Podatke koje iznosim zasnivam na zvaničnim izveštajima Kancelarije za inkluziju Roma, Izveštaja Evropske komisije, medjunarodnih organizacija i samih romskih udruženja i Roma sa kojima sam u neprekidnoj komunikaciji. Vas upućujem da pogledate zadnji Izveštak Evropske komisije.                                                                                                                     

U Briselu su nam i zvanično odata priznanja za ono što radimo.                     
Lično znam koliko je projekata realizovano preko našeg Sekretarijata.                                          
Ne ulazeći u Vaše motive, imam utisak da je Vaše pismo opterećeno nekim ličnim netrpeljivostima.                                                                                   Pismo sam prosledio Dušku Jovanoviću i zatražio odgovore na Vaše tvrdnje.
S poštovanjem
Miroslav Vasin
From: mihajlo2004@sbb.rs [mailto:mihajlo2004@sbb.rs]
Sent: 5. novembar 2014 9:02
To: Miroslav Vasin
Subject: Otvoreno pismo
MOJ ODGOVOR
Poštovani gospodine Vasin, Očekivao sam se „Demant“,ali očogledno ništa od „Demanta“. No,to nije moj problem!
Nikada nisam nikome slao bilo kakvo ostrašćeno otvoreno pismo, a ne naročito Vama poštovani ! Osnovni razlog za ne ostrašćenost bilo koje vrste je moj lični stav.                               

Iskustva kroz koja sam prolazio tokom svojh društvenih aktivnosti, mi nedozvoljavaju takvo zlo, jer sam upravo ja to doživljavao, i izuzetno mi je poznat takav osećaj i nepravda, stoga neželim nikome i nikada da se nedesi takva ili slična situacija.                                                           
Kažete da su kvalifikacije na granici pristojnosti, možda ste upravu,pomozite mi molim Vas da saznam pristojan naziv za osobe koje IZRIČU JAVNO NEISTINO, sa ciljem ??? 
Sve ima svoj početak i kraj , pa tako i pristojnost, trpeljivost, opraštenje, tolerancija itd... Kada se sve to se pretvori u suprotnosti, tada je SASVIM NORMALNO DA ČOVEK KAŽE DOSTA VIŠE ! Podatke koje su Vam dali iz „Kancelarije za inkluziju Roma“ su APSOLUTNO NETAČNI i FRINGIRANI. 
Počevši od broju studenata romske nacionalnosti na Univerzitetu u Novom Sadu. 

Nadam se da će te se složiti samnom, da ipak validnije podatke imaju na Univerzitet nego „Kancelariji za inkluziju Roma“ i maestro „PIKASO“,ovaj pseudonim mu je pripisan u objavljenom tekstu:
Lažni Romi na fakultetima 09.09.2014 u DW
Srbija je uvela afirmativne mere za upis Roma na fakultete, kako bi pomogla toj ranjivo etničkoj i socijalnoj manjini da, obrazujući se, izađe iz začaranog kruga siromaštva. Te se mere, međutim, zloupotrebljavaju...

Kažeteu Briselu su nam i zvanično odata priznanja za ono što radimo. 

Apsolutno sam SIGURAN DA SU ZNALI ZA OVAKAV NERAD,JAVNO IZNEŠENE NEISTINE, NIKAD NITI POD RAZNO NEBI VAN ODALI PRIZNANJE. 
Što se tiče realizacije projekata u sekretarijatu koje vodite NEZNAM, A NITI SAM TO POMINJAO U OTVORENOM PISMU,uzgred Vam napominjem da ne prezentujete projekte SAMOZAPOŠLJAVANJA članova romske zajednice, jer tada ću morati da iznesem javnosti pregršt dokumenata, skrenuo sam Vam pažnju ! 
Kažete moji motivi, da slažem se sa Vama da imam motiva, ali Vas vaš UTISAK VARA. 

Moj jedini i osnovni motiv je da se IZNESE U JAVNOST I STINA O RADU JAVNIH LIČNOSTI I JAVNIH USTANOVA. 

Niti jedno jedino moje pismo nij bilo, nije sada niti će ikada biti motivisana NETRPELJIVOŠĆU. 
Naravno da je istina veoma BOLNA ČESTO PUTA OPTREĆUJUĆA, stoga DEMANTUJTE, pismo koje sam Vam uputio, neka ISTINA BUDE ZA DRUGOG/E , bolna i optrećujuća. 
Moja osnovana kritika se odnosi na period 2013.god. a što se JASNO DA VIDETI I RAZUMETI IZ OTVORENOGA PISMA. 

Svakako da je kritika jasno definisana na ŠTA, KOGA I KOJI PERIOD se odnosi. 
Poštovani gospodine Vasin, izuzetno mi je dobro poznat Vaš napor koji Vi lično, a i sa pozicije sekretara ulažete na poboljšanje položaja romske zajednice u AP Vojvodini. 

Meni je lično iskreno žao, na način kako Vas informišu Vaši saradnici i Duško Jovanović .

Na o najbitnijim stvarima Vas nisu informisali, Vi sami ocenite i pitajte Vaše saradnike zašto Vam nisu dostavili validne podatke. 

Ja ću ih samo ponoviti i naravno izvor/e informacije/a.
Poštovani gospodine Vasin, koliko je godina maestro „PIKASO“ direktor kako on kaže vladine kancelarije,dali je godinu ili dve, a bio je i poslanik u Skuoštini AP Vojvodine, pa nije stigao DA URADI AMA BAŠ NIŠTA, sem NEZAMISLIVIH DEZINFORMACIJA, FRINGIRANJE ČEGA GOD SE DOTAKAO. 

MUKA MI JE VIŠE OD TAKVIH STVARI. 
Na kraju krajeva, ako želite Vi i maestro „PIKASO“ DEMANTUJETE, sve moje navode u OTVORENOM PISMU. 

Poštovani gospodine Vasin, nemojte verovati meni, molim Vas netražite informacije od maestra „PIKASA“ pogledajte sami, dali moji „navodi“ su tačno ili moja lična frustracija, pretenzija, ličnom netrpeljivošću ili bilo kakvim lošim namerama, ako mislite drugačije, odgovorno Vam tvrdim da NISTE U PRAVU, tada Vi i maestro „PIKASO“ imate problem sa IZNOŠENJEM ISTINE U JAVNOST. 
Ako smatrate da treba, javno sučeljavanje sa Vam i maestro „PIKASOM“ spreman sam.
Nebojša Vladisavljević


Nema komentara:

Objavi komentar