Translate

27. 07. 2019.

„U prolomu duše“



Gospoda muzičari  prilaze vašem stolu, žele da vas obraduju vašom omiljenom pesmom.
Vi se kao malo mislite, nikako da se setite koju biste pesmu poželeli? 

Na srcu mi leži
jedna stara rana
koja neće iz nedara nigde
pa se srce pita moje
bez nje živeti
kako li je, kako li je ?

Nikola Kojo – Nesanica ( Ivkova slava )

„U prolomu duše“

U „prolomu moje duše“ ovaj tekst me inspirisao LIVE (Zoran Vasić), koji se „emitovao“ 23.07.2019.godine i privatni razgovor sa damom Gabrijelom Živović -PARAPSIHOLOŠKI INSTITUT U BEČU-.
Šta mi to radimo ? dali smo svesni ,odgovorni, zašto smo u „začaranom krugu“ 
Koliko još Dekada, Strategija, Zakona ... koliko još našeg nerazumevanja, neznanja, ne/prihvatanja činjenica ?
Koliko još ? „proloma u duši“ ? ( nije da nas nema, imanas ... svakojakih, raznolikih ) !
koji donose tamu
Kritika, okrivljivanje, osuđivanje, a suprotnosti: samokritika, razumevanje, neosuđivanje !
„Ja sve znam“, ja sam predsednik OCD, u mojoj mahali, ima 250 Roma (sve je to moje).
„Ma kada im ja kažem to je tako“ !
I romska zajednica ostade u „začaranom krugu“.
Neznaju čak niti da pregovaraju, a kamoli ???

pregovarači
Pa kako da nas razumeju počitičari, kada se „Ma kada im ja kažem to je tako“ ! ponašaju tako kako se ponašaju !

I tako pesma kaže ...

Na srcu mi leži
jedna stara rana
koja neće iz nedara nigde
pa se srce pita moje
bez nje živeti
kako li je, kako li je ... 

A, ja ostadoh sa svojim „prolumom u duše“

OPRE ROMA - OPRE ROMA - OPRE ROMA !!!
Vazdentumen!


Nebojša Vladisavljević




Nema komentara:

Objavi komentar