Translate

31. 07. 2019.

„ljudi bez uspomena, i narod bez istorije“


Dunavom će opet plovit lađe
tamo, amo, kako se ko snađe
a, ja ću opet gledat u daljinu
i sve više tražiti tišinu ...
legenda Zvonko Bogdan 

"MOĆ" NE/KULTURE
„ljudi bez uspomena, i narod bez istorije“
Da, plovit će ali ne Dunavom i ne lađe već poneki „političari“, istina je da su veoma, veoma snalažljivi očas posla oni plove gde god požele i navode vodenicu na svoj mlin  „presvuku dres“ i teraj Jovo nanovo?

Izreka je veoma stara „nehvataj se u kolo kada neznaš da igraš“ ! „presvlakači dresova znaju „ sva kola ovoga sveta da igraju“.



Pojam  ljudi je davno definisan, uspomene takođe, pripadnost nekome narodu takođe.

Od svega gore navedenoga ko su „presvlakači dresova“?
Ja neznam ? ali zasigurno znam sledeće (nije da nas nema, imanas.. svakojakih, raznolikih)

Takvi znaju da naprave: prolome u dušama, da đipišu, kulturu pretvore u nekulturu, da prostitutke nazivaju starletama, da ljudima utimaju uspomene, da proganjaju pravedne, da se krste  u bazenima, da od komunista postanu vernici, da promene sistem vrednosti u sistem nevrednost, da od lopova naprave biznismena, i ko zna šta još takvi nemogu „ma kada im ja kažem to je tako“.

Vi takvi kakvi ste, ja ću vam bit kum i nazvat ću vas :
                    „ljudi bez uspomena, i narod bez istorije“

E pa kumovi moji dragi nek vam je sa srećom ...
U to ime živeli kumovi, kumice, kumići ...
Krenuli smo svak na svoju stranu
ne živi se više ko nekada
čini mi se sudbina me steže
pa se neću vratiti nikada...
legenda Zvonko Bogdan

OPRE ROMA - OPRE ROMA - OPRE ROMA !!! 
Vazdentumen! 
Achen jekh pasca  avreste !

Blog: https://romano-lil.blogspot.com


Nebojša Vladisavljević


Nema komentara:

Objavi komentar