Translate

29. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - NA TVOJIM GRUDIMA - Ljiljana Božić


Ljiljana Božić


NA TVOJIM GRUDIMA

Oko tebe sklupčana,
slušala,
otkucaje tvog srca,
kako odzvanja,
u grudima,
imenom mojim,
u slogovima.

Srećna,
u oči te pogledala,
u njima,
sebe videla
i shvatila,
da si ti ta, polovina,
koja mi je falila.


Na tvojim grudima,
umesto jastuka,
sklupčana zaspala,
sa osmehom na usnama
i usnila,
polja zelena, vinograde
i divlje jagode,
oko nas golubove,
a ispred kuće,
ispod lipove hladovine,
nas dvoje
i opet grudi tvoje,
jastuk su mi bile.
Isto sam slušala,
kako ti srce
u slogovima,
imenom mojim odzvanja
u grudima,
videla sebe
u tvojim očima
i sa osmehom na usnama,
na tvojim grudima
zaspala...

Kosa mi seda padala
po njima,
a tvoja ostarela ruka,
isto je počivala,
na mojim bokovima,
prosša vremena,
nisu ništa promenila,
samo smo stari bili.
Na tvojim grudima,
najlepše snove
sam sanjala,
sigurna,
da si ti ta, polovina,
koja mi je falila.


ljilja bozic

Nema komentara:

Objavi komentar