Translate

27. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - KUKAVICA (Ana Ivan Žigić)


Ana Ivana Žigić


KUKAVICA (Ana Ivan Žigić)

Oči su ti počivale
na mom licu,mekoj koži
gledao si me kao opčinjen
plašio se da me dodirneš
da ne ponoviš istu grešku
zbog koje si me jednom
već izgubio


bio si spreman da me moliš
zaboraviš na svoj ponos
Sedela sam u haljini boje vatre
blistavih očiju koje plamte
tvoje namere i ovog puta
su se raspršile
kao oblaci razduvali
vreli vetrovi želja
negde u blizini

oglasila se kukavica

1 komentar:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu. Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan. I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad. Do nje mozete doci putem vibera i vaca +385923813830

    OdgovoriIzbriši