Translate

28. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE-Venčanje- -Berislav Balaz


Berislav Balaz


Venčanje

Slavlje je, prepuna sala,
Zvanice dolaze dvoje po dvoje.
Svi se vesele iz pesmu, uz igru,
Jer danas je venčanje tvoje.

Venčanica bela, u ruci ti cveće,
Momak kraj tebe sad čovek je tvoj.
Od jednom tisina, zdravica sledi,
Zdravlja i srece nek budu spoj.

Muzika počinje, sviraju valcer,
Umorne noge igraju same.
Čase se prazne jedna za drugom,
Za vašu sreću, za buduće dane.

Nekada, da je sve bilo po planu,
Ta svadba moja mogla je biti.
Danas za vašu sreću ja pijem,
Danas ću slaviti a večno tugu kriti.

Sam u kafani sedim za stolom,
Umorne mi oči od dima i vina.
Mogla si meni al sad aćeš njemu,
U srećnome braku, roditi sina.

Da si mi vesela nevesto draga,
Da vas zdravlje i sreča prati.
Neka te on sad voli i čuva,
Kad ja to nisam umeo znati…


Berislav Balaz

Nema komentara:

Objavi komentar