Translate

31. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - DVOLIČNOST -ADMIR DŽIBRIĆ


Admir Džibrić


DVOLIČNOST - DŽIBRIĆ ADMIR - Čudna smo ti mi mraka, sorta ljudi... Danas te niz dlaku milke, tepaju ti sutra već kolju zabiju ti nož u leđa dok rekneš eks. Nikad ne znaš na čemu si... Autohtona vrsta... šejtani što besplatno časove prijateljstva daju pa lažu. Bliži su nam na zapadu kauboji... Umovi navikli na svakodnevnu buku, more, bezazlene laži, izmišljene avanture, identitet krhak gdje svaki ludak postaje junak. Čudni smo ti mi... rulja sa sto ćudi. Čovjek bi rek'o iz ruku nam možeš jesti, a sutra riječ će ti svaka presjesti. Čudni smo ti mi... k'o plima i oseka... Mijenjamo se, zavisi na koju stranu se nagneš Sve ide dobro samo je nejasno kud putevi vode. Ljudi su pčele, ljubav je cvijet. Sram me je priznati... Mi nismo ni jedno nit drugo.

Од: Admir Dzibric



Nema komentara:

Objavi komentar