Translate

16. 02. 2014.

STARI ALBUM /DZENANA DZENANI




STARI ALBUM

Otvaram lagano stari album 
Samo mome srcu poznati
Zastajem na slici 

Gdje je moja ruka u tvojoj ruci 
Kroz tjelo mi prolaze slatki osjećaji i trnci
Kad se sjetim dodira te ruke tvoje
Dodiri koji su znali moje srce i dušu
Iskreno da osvoje...

Lagano iz albuma vadim sliku 
Sa strahom da je ne oštetim
Tu srcu dragu uspomenu 
Koju ljubomorno godinama čuvam
Od ljubomorni ljudi svih..

Suzni očiju gledam oči tvoje
Koje su me sa ljubavlju gledale 
I nisu željele da itko onu moju ljubav 
Prema tebi surovo uzme
Mnogi su pokušali moju ljubav 
Surovo i nasilno da dobiju
Ali, im od ruke nije uspjelo to
Jer ljubav moja pripada samo tebi Ljubavi...


Nježno prstima prelazim preko 
Slatkih usana tvojih koje su jedino 
Znale da ljube iskreno i strasno
I da osvoje moju dušu pošteno i časno...

U mislima se jedno pitanje stvori
Zašto je naša sudbina surova bila
Zbog čega je dva voljena srca 
Surovo odvojila i boli velike 
Našim dušama nanijela..
ZAŠTO???

Ljubavi jedina znaš li ti
Odgovor na surovo pitanje to
Znam da i tebe srce i duša mnogo boli
Jer živiš sa osobom koju tvoje srece 
Nemože nikako da zavoli...

Znaj srce samo jenom u životu 
Iskreno i časno voli 
Neželi da itko to tajno mjesto osvoji
Ono će vječno samo jednu osobu da voli
I nikada je neće moći da preboli...

Lagano vraćam sliku u album stari
Neka ljubomorno čuva naše lijepe uspomene 
I moje osmjehe ljubavi i sreće
Koji se nikada bez tebe ponoviti neće...


Dženana 16.02.2014

Nema komentara:

Objavi komentar