Translate

18. 02. 2014.

Posvećeno… - Snežana Vlajnić Kostić





Limassol, 18.02.2014 05:30

Posvećeno…

Andjelu što prebiva

duboko skriven u duši grehova.
Ima lep, izvestačen osmeh
od smrtno belog pudera.
Na žednim usnama,
tragovi rdje , 
zardjalih drevnih novčića.
Podseća na gotiku.

Vešto je bol skrivao
kukavičke suze,
prazan pogled
I ranjena mu krila.

“Ti si – šapatom mu zborim
sve što sam imala,
sve što imam
i sve što cu imati”


“Bio sam … Nestajem
putem zaboravljenjih Andjela” 
rekao je…
Čekajuci moj odgovor.

“ Ne, ti nećes nestati putem zaboravljenih Andjela.
Postojiš I postojaćeš sve dok ja postojim.
Ti si moja najsvetlija uspomena.”

Oh moj Bože!
Još jedan od mojih nedovršenih snova…
Nestaju u kolevci srebrnog neba 
dok on, moj Andjeo I dalje Izgubljen u mom umu
očajnički traži put do srca.
Autor : Snežana Vlajnić Kostić

Nema komentara:

Objavi komentar