Translate

01. 12. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 6 - " SPAVAJ MIRNO " - Mirjana Magura


Mirjana Magura 

SPAVAJ MIRNO

Ako jednog dana zadnjim dahom
sveću gasim
i pre tebe andjelima odem,
ne kvasi, mila, suzama naše staze
- gde smo se voleli.

Kada si tužna igraj na suncu,
kao da te niko ne vidi,
- videću te ja.

Osmehom kroz život idi,
pusti kišu života da pada na tebe,
jedna kap na usni
- biću ja.

Seti se naše pesme,
pevaj je, kao da te niko ne sluša,
- slusaću te ja.


Živi veselo na zemlji
kao da si u raju,
a sa neba
- pratiću te ja.

Kada noću nemaš sna,
pogledaj u mesec,
pronaćićeš  moj pogled u njemu,
mesečevim  sjajem
- nežno  ću ti milovati kosu.

Spavaj mirno ljubavi !

Andjelima ću tiho reći tvoje ime,
zvezdanim prahom
doneće ti čarobne snove
- gde čekam te ja...M.M.


Autor: Mirjana Magura 

Nema komentara:

Objavi komentar