Translate

29. 11. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 1 - “Laku noc" - Snežana Vlajnić Kostić


Snežana Vlajnić Kostić


“Laku nocć"
Rece mi ti noćas
Hiljadama milja udaljen od mene

“Laku noć,
Uživaj u mirnimi i blaženim snovima.”
Lebdim izmedju sna i noćnih mora
Bez straha da će me duša napustiti.

Koja ironija…
Ti se kriješ
Ispod crnog vela
Tamo gde se snovi i noćne more
Bore izmedju sebe
A meni se čini kao da igramo žmurke
U velikoj praznini nasih duša.

Kriješ se iza pukotina svojih osećanja
Iza rasprštalih nada
I svaki tvoj sledeći korak
Produbuljuje ranu u srcu.

Kriješ se iza litice života našega
Postaješ nevidljiv
I gledaš iz opsade
Kako se moj bol i tuga slivaju
U okean potopljenih nada.


Dosta je više suza…
Budi hrabar!
Izadji na svetlo dana,
Nemoj se plašiti
Da bos hodaš po oštrim
Ivicama stakla
Svojih razbijenih snova
Jer tamo na kraju puta
Prikazaće ti se ON.


Suoči se sa izvorom svetlosti
Dopusti da ti dušu zagreje
Da otopi tvoja smrznuta očekivanja
Okupaj se u svetlosti života
Oseti ljubav Božju
Isceljenje duše tvoje
Ništa te ne košta
Nema etiketu sa cenom.
Snežana Vlajnić Kostić


Nema komentara:

Objavi komentar