Translate

26. 11. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 73 - "BOLNI RASTANAK OPLAKUJEM" - SELJAJDIN SALIJESOR



Basi, organizuimi promocija, aso pustik - cedalin dziljenger:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE" Ano iranipe,gadjikane chibjate:
"PESME MOJE MLADOSTI"
Kotar autori: SELJAJDIN SALIJESOR
Delape SASOITNO: Dziljakor."BOLNI RASTANAK OPLAKUJEM"

"BOLNI RASTANAK OPLAKUJEM"

Zima prode,
Na pragu je leto,
Mirise cvece,
A srce Romsko je, puno sreće.

Sunce sija,
Lice, moje drage,
Ona ubere, ljubčice blage,
I njima miriše, ljubav našu.

Cveće mirišem,
Cveću govorim,
Što mi draga,
Srcu mori.

Zašto je leto?
Zašto sunce sija ?
Zašto cveće miriše ?
Kad moje drage.
SELJAJDIN SALIJESOR


Povodom organizovanja promocije zbirke pesama:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
U prepevu:PESME MOJE MLADOSTI" 2012.god.
autora:SELJAJDIN SALIJESORA
Prosleduje NAPIS:Pesme"DUKHAVDO ULAVIPE ROVJARAVA"
Na romskom jeziku

"DUKHAVDO ULAVIPE ROVJARAVA"

O jevend avela,
O nilaj khuvela,
Luludza phravela,
E Romendje, bahtalipe anela.
O kham tharela,
Me kamlja tacarela,
Mi kamli, luludza chedela,
Luludi, maje dela.

Luludi sungava,
Luludzaa, me vacerava,
Me ola bu mangava, me basi late,
Amaro ulavipe ano asva rovjacerava.
Sose, o nilaj avela?
Sose, o kham tharela?
Sose, o luludza sungana?
Sose mi kamli, te ovel.

Mandara, dur ulavdi.

autor:SELJAJDIN SASLIJESOR


PESMA:"DUKHAVDO ULAVIPE ROVJARAVA"
U PREVODU: "BOLNI RASTANAK OPLAKUJEM"
OBJAVLJENA JE U ČETVRTOJ ZBIRCI PESAMA:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
U PREPEVU: "PESME MOJE MLADOSTI" 2012.god.
NA ROMSKOM I SRPSKOM JEZIKU
IZDANJE: NARODNI UNIVERZITET - VRANJE
A PREVODENA NA ALBANSKOM JEZIKU

"NDARJA E LIMBS ME LIMBSMME ME LJOT"

Dimri shkoj,
n prag est pranvera,
te krejt rom ljuljte ljuljuzojn,
te ata arom luljzojn,
te ata arom luljzojn.

Dieli shkelten,
Ftiranime e dashur,
ajo mbljel vjolce e kaljtert,
n sit e tan frin era e kenshme.

Ljuljt i mer er,
ljuljeve iusjel,
dashurin e dashura,
ma sjel me krejt force.

Pr cvar n pranver,
me t vrtet deli dricon,
pr cka ljuljes i vjen era,
 kur e dashura ime nukosht m pran.



Nema komentara:

Objavi komentar