Translate

29. 11. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 76 - "CEMANA ME DZIVDIPASIR" - SELJAJDIN SALIJESOR




Dzilji:"CEMANA ME DZIVDIPASIR"  Pecatimij tani ani angluni
pustik,cedalin dziljengir: "BAHTALE DIVE ATAR MIRE SUNE"

Ao iranipe:"SREĆNI DANI MOJIH SNOVA" 1984.bers.
Ki romani chib-Kotar autori: SELJAJDIN SALIJESOR
Ikalipe:JEKHUTNI ATAR KULTURA THAJ SIKAVDIPE - PREŠEVA

"CEMANA ME DZIVDIPASIR"

Tu cemano,
So krlea, vilo phraveja,
Kovlje jacha phandeja,
E manusese, gudlje sune pacareja.

Tuce, sa mo dzivdipe dindjum,
Te ovel man sine pana jekh,
me tuce, ka dav, Te vileste,
po sukar dzivdipe, ka sunarav.

Te krlea, upro asmanja, fordeja man,
To vilo, sar luludi phraveja,
Cerke asvencar, vadineja man,
Ti gudlji sung, te sunende nakhaveja.

Kana achavava tuth, me tute gndinava,
Sose? Tutar adjicerava,
Tuce dindjum, sa majsuze dive, me ternipastara,
Ki luludi, ki dzilji, so pacardilje.

Me tut cemano basalav,
Kana sijum bahtalo thaj hilno.
Sose? Ano dzivdipe,
Sa soj sukar, tuce kamljum.

Tuce vilo phravava,
Thaj oljestar, sa so isiman, tuce dava,
Sose, tuvara ulavava? Aso sukar thaj khaniripe,
Ando, mo cidljardo dzivdipe.

Tu cemano sikavdzan ma, te cuminav, te angljarav,
Thaj me kamljace, vilo te dav. Achovava, adjahare terno,
I suni, pe tharlencara nandzardzama,
Me ano gndipe, sune sunarava, boze cemana basalava.

Tu dindzan ma dzivdipe thaj manglje kamlja,
Asva dzilja, sa uzo mande, te icerav,
Thaj kana basalava, vilo sascarava,
Asvencar vacerava, so mo dzivdipe, tuce dava.

THAJ NIKANA,ASKAL ODOLJESE,
KOTAR LADF NA IRINAVA.

pustik - zbirka pesama
jekhutni - zajednica
asmanja - oblaci
sung - miris
gndinava - mislim
khaniripe - zlo
suni - mesec
tharle - zraci

SELJAJDIN SALIJESOR

Nema komentara:

Objavi komentar