Translate

25. 11. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 70 - "U SKOLU JA IDEM" - Seljajdin Salijevic - Salijeso




Pesma:"Ki sikljovni me dzava"
U prepevu:"U skolu ja idem"
Objavljena je u zbirci pesama"Dzilja atar miro ternipe"
U prepevu:"Pesme moje mladosti" 2012.god.
Na romskom i srpskom jeziku,autora: Seljajdin Salijević - Salijesora



"U SKOLU JA IDEM"

Ustaj majko,ustaj,
Pruzi mi tasnu,
Dosao je dan majko,
Da ja u skolu podem.

Romsku abecedu,ja ucim,
Romsku zoru,pred mojim ocima gledam,
Novu nadu u nasem romskom zivlju,
Za novo sutra u hiljadu,raznih cvetova uvijam.

U jesen,zimi i prolecu,sav ispocepan,
Go,bos i gladan,ja idem,
Svakog dana u skoli,gradivo,vredno ucim,
Putem mog oca koracam.

Za novim snovima,lepse snove,
Moje brace sanjam,da ce jednoga dana,
Ostvarenje,mojih snova,o pravdi doci,
Kao posle zime,kad dolazi prolece.




autor: Seljajdin Salijevic - Salijesor






Dzilji:"Ki sikljovni me dzava" 
U prepevu:"U skolu ja idem"
Pecatimij tani ani starto cedalin dziljengir:
"Dzilja atar miro ternipe"
Ano iranipe dasikane chibjate:"Pesme moje mladosti" 2012.bers.
Ki romani thaj gadjikani chib,kotar autori: Seljajdin Salijević - Salijesor

"KI SIKLJOVNI ME DZAVA"


Usti daje,usti,
Dema mi canta,
Alo dive daje,
Ki sikljovni, me dzava.

Romani abeceda, me sikljovava,
Romano disjaripe, anglo me jacha phravava,
Nevo pacipe ano amaro romano dzivdipe,
Neve tajsase ano milja luludza pacarava.

Ano palo nilajesor dive, jeven,nilaj,
Sa pharavdo, nango, bokhalo, me dzava,
Kata dive, ki sikljovni, sikavdipe sikljovava,
Me dadeser dromeja hapjarava.

Neve sunencar, posukar sune,
Me phraljenger sunarava, o aicerdo dive,
Mire cerutnipaser sunengor, basi,o cacipe,te avel,
Sar palo jevend, kana,o nilaj, kavel.




autori: Seljajdin Salijević - Salijeso



PESMA:"KI SIKLJOVNI ME DZAVA"U PREVODU:
"U SKOLU JA IDEM"OBJAVLJENA JE U ZBIRCI PESAMA:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
U PREPEVU:"PESME MOJE MLADOSTI" 2012.god.
NA ROMSKOM I SRPSKOM JEZIKU
OD AUTORA:SELJAJDIN SALIJESOR.
IZDANJE: NARODNI UNIVERZITET - VRANJE

A PREVODENA NA ALBANSKOM JEZIKU

"NE SHKOLLE UNE PO SHKOJ"

ZGJOHU NENE ZGJOHU,
AFROMA MUA QANTEN,
ERDHI DITA NENE,
QE UNE NE SHKOLLE TE SHKOJ.

ABETAREN ROME UNE MESOJ,
VESHTIRESITE ROME PARA SYVE KAM,
SHPRESE E RE NE JETEN TONE ROME,
PER TE NESERME TE RE ME NJEMIJE LULE,
TE MDRYSHME PO E MESOJ.

NE VJESHTE,DIMER E PRANVERE,
I SHQYER DHE I URITUR,
SHKOJ QDO DITE NE SHKOLLE,
GJERA TE RENDESISHME MESOJ.
RRUGES BABES TIM,UNE SHKOJ.

PER SHKRONJA TE REJA,SHKRONJA TE BUKURA,
VELLESERVE TE MI I ENDERROJ QE NJE DITE,
TE REALIZOHEN ENDRRAT E MIA DHE TE DREJTAT,
SI DIMRI PAS PRANVERES QE VJEN.

E perktheu: QENAN HETEMI


Nema komentara:

Objavi komentar