Translate

21. 11. 2013.

DEO INTERVIJUA DAT TV PREŠEVO - SELJDIN SALIJESOR




Izlaganje o održanom, mom Intervju, preko radio TV- Preševo je uzrok najavljivanja objavljenog mog književnog dela, zbirke pesama, autora:Seljajdin Salijesora. "DZILJA ATAR MIRO TERNIPE" U prepevu:"PESME MOJE MLADOSTI" Na romskom i srpskom jeziku.2012.god.
Preko izdanje - Izdavača: NARODNOG UNIVERZITETE VRANJE.
Knjiga je dobila svoju formu, koji čitaoci, imaju priliku da upoznaju, prilikom čitanja knjige.
Smatram da je knjiga, plod truda, pre svega, samog mene, kao autora knjige, a onda i svih učesnika, do financijskog izvora, Izdavačke kuće, koji su svi dali, svoj doprinos, da ova knjiga ugleda, svetlost dana i ovog momenta bude data zainteresovanim čitaocima.
Ove emocije, imaju posebnu karakteristiku, koja se odnosi, na specificnost, kod Roma,
koji tu vrstu emocija naznatno, drugačiji nacin, sa posebnom tezinom izražavam.
Kao dugogodišnji pesnik i Romonolog žurnalistike, dugogodišnji sam radnik Graficke
struke.
Jedan sam od aktivnih Roma, južno moravskog regiona, Preševa, Bujanovca i Medveda. Godinama sam se bavio tematikom Roma, Romske pisane reči, a stim ciljem sam objavio i ovu, vec četvrtu knjigu-zbirku pesama.Posedujem, niz pohvala, "Diploma" i nagrada za moj stvaralački rad.
Dobitnik sam nagrade, bronzane plakete na Susretima drugarstva radnika Srbije, preko Saveza sindikata Bor,1980.god. Posedujem, niz rukopisa, za stampanje, kao što su:Dramska, prozna, biografska i eseisticka dela.
Zbirka predstavlja, novi znatni, viši kvalitet, mog stvaranja.
I ovoj zbirci pesama, može se izraziti, samo reči hvale.
Obraćam se kulturnim stvaraocima, na Romskom jeziku, romskim knjievnicima ,kao i publicistima, žurnalistima, da prate redovno, moj rad, kao pesnika Seljajdin Salijesora i da na svojim javnim skupovima
govore, o mojim delima, kao štogovere i pišu u javnost ostali žurnalisti, lingvisti, lideri, Romske književnosti.
Nadam se da ću vas, ubrzo obradovati, daljim svojim radom i novom promocijom, koja će tek doci.
Hvala.

autor: seljajdin-salijevic@hotmail.com
Ul.Tefik Selimi Br.21
17523 Presevo
Br.mob.062-86-770-27

Nema komentara:

Objavi komentar