Translate

22. 11. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 64 - "SO HAVA SO AKHARAVA" - SELJAJDIN SALIJEVIĆ




Dzilji:"SO HAVA SO AKHARAVA"
Pecatimij tani ani trito pustik,cedalin dziljengir:
KHAMESOR DROM ANO DZIVDIPE ROMENGOR"
Ano iranipe: "PUT SUNCA U ŽIVOTU ROMA" 2009.bers.
Ki romani chib
Kotar autori: SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR
Ikalipe: SAJEKHUTNIPASIR KOMUNA PREŠEVA


"SO HAVA SO AKHARAVA"

So denama te hav ?
so denama te akharav ?
mothovena mae, kaj me phaka ?
kaj, kaj, me jacha ?

Me nikana nasti, masti te trajinav,
sos sem me saj, jagaa te taharav,
e devlijalipasor pani ano tumende, te irinav.


Me vasta ratvalje, dji o pike te cerav.

Mothoven mae, so denama, te hav ?
me na dikhav, sar dilino nakhavav,
mothoven mae, so denaman, te urjav ?
sose me ? sa upro mande pharavav.

Tharava, o pani jagaa,
batinserava ani phuv, me canga,
me vasta, naupre vazdav hem palje pucav,
so denaman te hav, ta akharav ?

Cerenjaljen ! sunije ! khameja !
mothoven, tumen bare dikhena,
ah! dzivdipaa rovavdjeja,
kana na dzaneja. So hasa ? So akhareja ?

Me nisar, na trajinav,
dandencar, oljenger mase, ka chindjerav,
dji sijum djivdo, upri phuv,
o danda, ka ikalav, atar ruv.

A hem tumen cerenjaljen, sa, sa,
ka peravav tumen, upri phuv,
sose ? sa tumen dikhen,
a jekhipe, upri phuv, na ulaven.

A tumen, so dikhena,
haraljen, vasaljen, kastaljen,
bavlalaa upri phuv usten,
jagaa tharen sa, sa so ka resen.

Te dikhen, so sijam amen, adjahare, te dikhe,
sose ? amen, nikastar, na daraa,
so isi amenje tumen, te mothoven,
so hasa ? so akharaa ?

Dikhen, amare pike thare,
amare jache inkalde,
amare bala kuslje,
amare vasta, changa chinde.

Amendar, rath cerdje,
upri phuv, ratvalje ljenja thavdindje,
dajenger vilja rovljardje,
ase amen, ko kocja, nastine peradje.

O cerenja, kotar dukha, borsin, asva chordje,
oljencar, amare rane thodje,
a o kham, pe tharle muklja,
ratvalje muja, asvalje jacha koslja.

Amare jacha, achilje phravde, dikhindoj naupre,
kotar dukh, so ka achon core, amare chavore,
ase ka avel dive, ka dikhen, so ceren ?
ol kana ka barjoven.

Odoljesa phraljaljen,
amare dadendje, paponenje,
dji sijan djivde ipri phuv,
o dand ikaljen, atar, o ruv.

Sa dji mothovena amenje,
so hasa ? so akharaa ?

devrijalipe - more
urjav - letim
suni - mesec
tharle – zraci
 

SELJAJDIN SALIJEVIĆ

Nema komentara:

Objavi komentar