Translate

31. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 20 - "USPAVANKA" - SELJAJDIN SALIJESORA



Pesma: "USPAVANKA"
Objavljena je u četvrtoj zbirci pesama:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
Na romskom i srpskom jeziku
U prepevu:"PESME MOJE MLADOSTI" 2012.god.
Od autora: SELJAJDIN SALIJESORA
Preko, izdanje Izdavača: NARODNI UNIVERZITET- VRANJE


"USPAVANKA"

Spavaj,s pavaj, zlato moje milo,
Sanjaj, sanjaj, slatki san,
Rasti mi rasti, ko drvo jabuka,
Da pod tvojom granom,
Spava, lepa devojka.

Spavaj,s pavaj, moja nado,
Srcu mome, velika rado,
Da mi živiš, slatko moje,
Životom, kao zlato.

autor: SELJAJDIN SALIJESORA


Dzilji:"SOVAMNI"
Ano iranipe gadjikane chibjate:
"USPAVANKA" Pecatimij tani ani cedalin dziljengir:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
Ano iranipe: "PESME MOJE MLADOSTI"
Ki romani thaj gadjikani chib, 2012. bers.
Kotar autori: SELJAJDIN SALIJESOR 
Ikaldza: KOJERLENGOR UNIVERZITETI-VRANJE 
NARODNI UNIVERZITET - VRANJE

"SOVAMNI"

Sov maje sov, miro galbeno chavo,
Ano suno sunar, suzo suno,
Te bajrove, e dajace,
Sar ano boro i phabaj,
Te mangel tuth, dajekh suzi chaj.

Baro pacipe, e dajace, tu sijan,
Bajrov maje barjov sastipaa,
Te ovel, e dajakor vilo pherdo,
Te nakhave mae zamani galbeno.

To asaba, kham neka tharel,
Ti dzilji, luludza, neka niconel,
I daj ano ljende te besel,
I jazija, me asva te kosel.

Sov mae sov,
Miro galbeno chavo.

autor: SELJAJDIN SALIJEVIĆ

Nema komentara:

Objavi komentar