Translate

31. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 21 -"TIHO MOTAN I SAVIJEN NESTAJEM" - Seljajdin Salijević - Salijesora


Pesma:"Trajlo pacardo thaj bangardo nasaldjovava" 
U prepevu: "Tiho motan i savijen nestajem
"Objavljena je u četvrtoj knjizi, zbirke pesama: 
"Dzilja atar miro ternipe" U prepevu: 
"Pesme moje mladosti" 2012-god.
Na romskom i srpskom jeziku, autora: Seljajdin Salijević - Salijesora

"TIHO MOTAN I SAVIJEN NESTAJEM"

Mota se drveće u vetrovitom talasu,
Kao u paklu, moje misli vriju,
A nad zemljom, zli duhovi,
Teških ruku, teški dani,
Na rebra nam broju.

Mota se dete, bez straha u pelene,
Kao što se, pod zemljom mota, hramovo korenje,
Ah zivote, ima li u te nešto meni,
Il se meni čini pakao i nadamnom, meso trulo.

Ja sada motam, samog sebe, ko dete u pelene,
Pozivam, oko mene, sve zle duhove,
Da se poklanjamo, slepom suncu, za loš zivot,
Drveću, sto mota, svoje korenje i ubodnim plotom.

Savijajte se, zli duhovi,što samog sebe,
Svetrovima nosim, sto ni svoje ime neznam,
Al opet podižem svoju glavu,
Dok moje misli u katranu vriju, ko vreli zrnci,

A ja tiho nestajem motan i savijen.
autor: Seljajdin Salijević – Salijesor


Dzilji:"Trajlo pacardo thaj bangardo nasaldjovava
"Pecatimij tani ani starto cedalin dziljengir:
"Dzilja atar miro ternipe"
Ano iranipe, dasikane chibjate: 
"Pesme moje mladosti" 2012.bers. 
Ki romani thaj gadjikani chib, kotar autori: 
Seljajdin Salijević - Salijesor


"TRAJLO PACARDO THAJ BANGARDO NASALDJOVAVA"

Pacaripe, o kas ano bavlalakor hezi,
Sar ano djenemipe, cerdjona,me gnde,
A upri phuv, o bi lache parne seja, phare vastenger,
Kotar phare dive, djenena amenje, ko pasavre.

Pacaripe, o chavoro, bi darakor ano pherne,
Sar so pacaripe, tali phuv, e rondja, e hramovesere,
Ah dzivdipaa, isi lji ano tute mae diso, jase salde, mae dichola,
Djenemipe thaj upro mande, masa cirnipe.

Me akana pacarava, korkori man, sar chavoro ano pherne,
Vicinava, uzo mande, sa e bi lache, parne sejen,
Te faljinamen teljoviondoj, e kore khamese, e bi lache dzivdipase,
E kastese, savo pacarela, pe rondje thaj aslanenje, so isiljen kare.

Bandzaren tumen, bi lache, parne sejaljen,
Sose me, korkori man, bavlalencar akharava,
Mo nav soj, na dzanava, ase palje, vazdava,mo sero,
Sose, me gnde cerdjona ano katrani, sar bobo ,

Dji me nasaldjovava, pacardo thaj bangardo.

autori: Seljajdin Salijević Salijesor

Nema komentara:

Objavi komentar