Translate

20. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 5 - SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR



SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR PRESEVO 
PESMA: "SKITNICA" OBJAVLJENA JE U ZBIRCI PESAMA:
"BAHTALE DIVE ATAR MIR SUNE" 
U PREPEVU: "SRECNI DANI MOJIH SNOVA"1984.god.
IZDANJE: ZAJEDNICA ZA KULTURU I OBRAZOVANJE - PRESEVO

"SKITNICA"

U gori, mene majka rodila,
jutarnjom rosom, me okupala,
šumskim lišćem, me obavijala,
nad glavom mi, najlepše uspavanke pevala.

Lutao sam,smajkom od mesta, do mesta,
za naše dobro, i srećan život,
uz gorske vetrove, da snijemo topple snove,
u naše romske satre.

Svi mi kažu, da sam skitnica,
jer sam odrastao u gori,
spavao sam, na zelenoj travi,
i popijo jutarnju rosu.

Slušam, majčin vapaj,
duboko u njoj,
za izgubljenu prošlost,
nad zemljom.

Tiho majci govorim,
ja ću majko, kao i ti živeti,
od mesta, do mesta, ću lutati,
i dobar život činiti.

Moj život su kola,
snjima ću u daleke skitnje,
sa njima ću tražiti sreću,
od izgubljene prošlosti.

Pozdravaljam sunce, koje zalazi,
pevam mesecu što se rađa,
onda ću biti sav srećan,
što mi je majka bila skitnica, a ja skitnik.


SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR




SELJAJDIN SALIJEVIC - SALIJESOR PRESEVO 
ĐILJI:"PHIRDALO" PEČATIMIJ TANI ANI ANGLUNI PUSTIK
- ĆEDALIN DZILJENGIR: 
"BAHTALE DIVE ATAR MIRE SUNE"1984.berš.
IKALIPE: JEKHUTNI ATAR KULTURA THAJ SIKAVDIPE - PRESEVA

"PHIRDALO"

Ano veš, man daj bijanđa,
javinaker borsineja, upri car na đarađa,
atar duboser  patrinja, pherneja paćarđa,
Sovljardoj man, majsuže sovlime, mae đilabađa.

Phirđum me dajaa, kotar kova ano gav,
šukaripe thaj bah, dživdipse te arakha,,
uzo amari jag,
sar sa o manuša, dživdipe te ćera,
uzo mari jag, me dajaa te merav.

Sarine phenena mae, so sijum phirdalo ?
sose ano veš bariljum ?
i čer šine mae rasuni, o devel učharlo,
a o boršid piljum, sar o pani.

Mi daj e jag tharela,
man uži jag čhivela,
asvencar, mo dživdipe vadinela,
kanak ka merel, kote man ka ačhaven?

Šunav me dajakire đilja,
Beršenca katar dukh nakhavdi,
Kotar manuš našaldi,
Samći, kana nane, upri phuv dživdi.

Trajlo me dajaće vaćarava,
Sar te dživdipe hem ka ćerava,
Kotar gav ano gav ka phirav,
Šukaripe thaj te rodav.

Busastipe ćerava, e khames, so našalđola,
upro vorda ćerava, čhonutosa đilabava, so ikljola,
teg so ma vilo, bahtaja paćardo,
sose mi daj sine phiradali, a me phiradalo.

phirdalo - skitnica
javin - jutro
sovlime - uspavanke
trajlo - tiho
chonut - mesec



SELJAJDIN SALIJEVIC - SALIJESOR

Nema komentara:

Objavi komentar