Translate

26. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 8 - Seljajdin Salijevic - Salijesora



Pesma:"Ki sikljovni me džava"U prepevu:"U školu ja idem"
Objavljena je u zbirci pesama"Djilja atar miro ternipe"
U prepevu:"Pesme moje mladosti"2012.god.
Na romskom i srpskom jeziku,autora: 
Seljajdin Salijevic - Salijesora


"U ŠKOLU JA IDEM"


Ustaj majko, ustaj,
pruži mi tašnu,
došao je dan majko,
da ja u školu pođem.


Romsku abecedu, ja učim,
romsku zoru, pred mojim očima gledam,
novu nadu u našem romskom življu,
za novo sutra u hiljadu, raznih cvetova uvijam.


U jesen, zimi i proleću, sav ispocepan,
go, bos i gladan, ja idem,
svakog dana u školi, gradivo, vredno učim,
putem mog oca koračam.


Za novim snovima, lepše snove,
moje braće sanjam, da će jednoga dana,
ostvarenje, mojih snova,o pravdi doći,
kao posle zime, kad dolazi proleće.


Seljajdin Salijevic - Salijesora



Dzilji:"Ki sikljovni me dzava" U prepevu:"U skolu ja idem"
Pecatimij tani ani starto cedalin dziljengir:"Dzilja atar miro ternipe"
Ano iranipe dasikane chibjate:"Pesme moje mladosti"2012.bers
Ki romani thaj gadjikani chib,kotar autori: Seljajdin Salijevic - Salijesor

"KI SIKLJOVNI ME DŽAVA"

Ušti daje,ušti,
dema mi canta,
alo dive daje,
ki sikljovni, me džava.

Romani abeceda, me sikljovava,
romano disjaripe, anglo me jacha phravava,
nevo paćipe ano amaro romano dživdipe,
neve tajsase ano milja luludja paćarava.

Ano palo nilajesor dive, jeven,nilaj,
sa pharavdo, nango, bokhalo, me džava,
kata dive, ki sikljovni, sikavdipe sikljovava,
me dadeser dromeja hapjarava.

Neve sunencar, pošukar sune,
me phraljenger sunarava, o aićerdo dive,
mire ćerutnipaser šunengor, baši, o chacgipe, te avel,
sar palo ivend, kana, o nilaj, kavel.



Seljajdin Salijevic - Salijesor


Nema komentara:

Objavi komentar