Translate

23. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 6 -.SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR



SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR PREŠEVO - SRBIJA
PESMA: "KORAČAM BEZ CILJA" OBJAVLJENA JE U ZBIRCI PESAMA:
"DZILJA ATAR MIRO TERNIPE" 
U PREPEVU:"PESME MOJE MLADOSTI"2012.god. 
OD AUTORA:SELJAJDIN SALIJEVIC - SALIJESOR
NA ROMSKOM I SRPSKOM JEZIKU
IZDANJE: NARODNI UNIVERZITET VRANJE

                              "KORAČAM BEZ CILJA"

Koračam, nekako bez cilja,
ni u šali, nit u zbilja,
daleko samo od kuće,
al me misao u petama tuče.

Koračam i koračaću,
i srce mi je puno,
ni sam neznam, šta mi je? 
al mi je ipak mučno.

Ja koračam korakom,
mrtvo hladno,
gde koračam ?
hajd, ni sam ne shvaćam.

Moj, korak gde je ?
kao nož oštar je,
pred njim, će pasti sudbina,
kao poslednja žrtva.

Moji su koraci izgoreni,
od patnji i velikog bola,
suzama ću, vatru ugasiti,
lance ću zubima otkidati.

Koračam, al bez cilja,
moj cilj je,bez kraja,
sudbina je u meni proničena,
mojim suzama zalivena.

Moj život, je sada u vodi,
pala je i poslednja žrtva,
zalivena sudbine i vatra od koraka ugašena,
i cvet predamnom, ostao mrtav.

Zalivena je vatra, sudbinom,
uveo cvet, pale žrtve,
koračam korak, bez cilja,
iz cveta, gde je sebi bio, našao mesta.

Živeću životom, kakav je imao cvet,
predamno će pasti sudbina, kao što je …
pala žrtva, osvetliću svoju budućnost,
za bolju sreću i život.

Dali je korak, moj nož? il suza,
samog mene.

Dali je cvet uveo ?
il, iz velike sudbine,
život svoj, proživeo.

Dali je moj život,
tu u dobokoj vodi ?
od suza moje reke,
il je korak, sudbine teške.

Koračam korakom,
gledam, neshvatljivim pogledom,
dali će stati sudbina, iz velike reke?
ili će iznići žrtva, tu kraj moje kuće.

Gori li će vatra ?
da ogrejem, hladni korak,
izgubiće li se, ovaj dim, nad zemljom?
kuća, može biti napravljena,
ali pričekaj malo, reka će stati,
svima nama život dati i novi cvet,
će iznići, biće suzom zalivena,
jer je sudbina, bila takva presijena.



autor: SELJAJDIN SALIJEVIC - SALIJESOR




SELJAJDIN SALIJEVIĆ - SALIJESOR PREŠEVO - SRBIJA 
DZILJI: "BI TRAJOSER HAPENCAR PHIRAVA" 
PECATIMIJ TANI ANI STARTO PUSTIK,CEDALIN DZILJENGIR:" DZILJA ATAR MIRO TERNIPE"
ANO IRANIPE:" PESME MOJE MLADOSTI"2012. berš 
KI ROMANI THAJ GADJIKANI CHIB
IKALIPE:NARODNI UNIVERZITET VRANJE

"BI TRAJOSER HAPENCAR PHIRAVA"

Hapja hapjarava siharo,
ase nanema trajo,
me cheresta sijum dur,
isima pano drumo baro.

Phirav thaj ka phirav,
hem mo viloj tano pherdo,
ma korkori na džanava,
sose? Sose sijum esavko ?

Me mo hapi fordava šudro, mulikano,
kuri džava ? hajd uljum, sar dilino.

Mo hapi kurij ? madara, sose chinela, sar churi ?
Anglo ljeste ka perel i phenli, sar paluni suli.

Tharoj tano mo hapi,
kotar cidljarilpe thaj o bare dukha,
asvenca i jag ka mudarav,
o thava dadencar, anglo mande ke chinav.

Phirava, ase nanema trajo,
mo drumo, nikana nahlje agor,
i phenli ano mande barilja,
atar mande, asvencar vadimi.

Mo cher akana, pašlo ano pani,
peli e paluni suli, atar vadimi phenli,
i luludi anglo mandej, korenoa ikaldi.

Vadimi i jag, atar bari phenli,
ikaldi e luludi, sar peli e suli,
hapjardo mo hapi, kaj fordimo,
sar e luludi, kaj ov sine sihimo.

Ka sinav mo kher, sar so sine i luludi,
ka mudarav i phenli, sar so peli e suli
ka shinav mo cher, sar so sine i luludi,
ka mudarav i phenli, sar so peli i suli,
i jag anglo mande, palje ka tharav,
nevo dživdipe, mae ka pharavav.

Mo hapi, sar churik lji so chinel ?
jasa me, asva, sar bari ljen,
ikaldilji i luludi,
sar so peli e šuli, atar bari,bari phenli.

Paslo lji mi cher,
athe ano bari phani,
pani, asvendar fordimo,
hapjancar, uzo cher pašimo.

Hapjardo mo hapi,
a me, me kadikhav, sar dilino,
ka bajrolji i šuli, othe uzo mo cher ?
ka thaboljol lji i jag ?
te taćol mo hapi, o šudro,
ka našađol lji upri phuv ?
akava thuv baro.

O cher,šaj te ovel o ćerdo i jag ovel thari,
salde, adjićer,adjićer pana hari,
i ljen ko terdjol, o dilino kavel ki godi
athe e luludi tutar, so ka ovel sihimi,
te ovel asvencar vadimi, sose? Adjahare sine ti phenli.

A me phirav,sar nisavo, sose? Nanema trajo,
me cherestarsijum dur, a mo drom,
nanelje agor,sosej tano,but baro.

trajo-cilj
suli-zrtva
agor-kraj
phenli-sudbina

autor: SELJAJDIN SALIJEVIC - SALIJESOR


Nema komentara:

Objavi komentar