Translate

26. 10. 2013.

KULTURAKO ARESIPE - 9 - Seljadin Selijević Silijesor


                             SELJAJDIN SALIJEVIĆ PREŠEVO - SRBIJA

"PESMA MOJE VOLJENE DRAGE"


Zašto nju ja nemam ? 
kad sebe ja njoj dam, 
moj život moje srce, 
za njom sam tužan znaj. 


Kuća mi drom, 
srce mi je puno ljubavi, 
volim je da me voli, 
ali mi u duši cvetaju boli. 


Plače i ja plačem, 
jer nam sudbina zla, 
rastavljena, 
voljena, srca dva.



SELJAJDIN SALIJEVIC PRESEVO - SRBIJA


"DJILJI MIRE MANGLJE KAMLJAKIRI"



Sose me ola, našti te lav ? 
kana sa so sima,olaće dav, 
mo dživdipe, mo ilo, 
olaće sujum o hilno – mazunalo. 


Na denala maje, sose sijum Rom, 
vaćarena maje, to cherij tano o drom, 
me sijum esavako, ase isima vilo manglo, 
te mangavla a hem olaće, te ovav gudlo. 


Soldujn džene akana rovaa, 
amare jerja, armanja daa, 
sose na mukenaman, te lamen, 
amen duj džene te lamen.






SELJAJDIN SALIJEVIC PRESEVO - SRBIJA


Nema komentara:

Objavi komentar